02 de desembre 2008

M'ha arribat un dels moments dolços

Dissabte dia 13 de desembre m'han convidat per a cantar el Messies de Händel al Palau de la Música de València. És un concert participatiu, una atractiva experiència que ofereix l'Obra Social ”la Caixa” als aficionats a la música coral la materialització d'un somni: cantar el cèlebre oratori de Händel amb una orquestra professional.
Estic un poc acollonada perquè encara he d'estudiar els moviments que canta la coral (almenys en som 300 i com sona!).
L'altre dia, a l'assaig, va ser una passada sentir les recomanacions del director, Harry Bicket.
Al concert també ens acompanyaran The English Concert (cor i orquestra), la soprano Lucy Crowe, la contralt Clare Wilkinson, el tenor Andrew Staples i el baix Henry Waddington.
Els cors que participaran són el Cor de la Fecocova, Cor Universitari de Sant Yago, Coro de Cámara de Valencia, L’Almodí Cor de Cambra.

Gràcies Clara.




2 comentaris:

Anònim ha dit...

de res Maria, gràcies a tu per vindre. Només un apunt: el cor de la Fecocova ja no és "jove", almenys de nom, perquè d'esperit n'anem sobrats!
Ho van llevar perquè així ha entrat gent bona que passa dels 35, i perquè a més suposaria que si jo arribe a eixa edat, en teoria m'ho haig de deixar, i això mai! Fins que no facen el cor dels iaios almenys...
Per cert, m'he quedat sense entrada per al meu Pere, estan esgotades!

Ona ha dit...

Espere que per cantar ens endonen alguna, el meu Pere també volia apuntar-se i anarem ahir al caixer i, las, ni per al dissabte ni per al diumenge!